onsdag 30. september 2009

Eg ler ; ''D

Heisann ; D

No sitter eg og ser på "Torsdag Kveld fra Nydalen - Videoblogg" ;]



HaHa, eg ler, da er sjukt morsomt x']

Off, men den tredje er best då?
Trur eg x']
Se ? :]



Haha, jajja :]

Ellers, så har eg vert på skulen idag, som alltid :]
Hihi, eg og Montana og Kristin ville kje gå ut, så me gjemte oss, haha, da funka neeesten (a'
Også, sto meg og Montana inne på dassen, fordi da va så kaldt ute x']

Også, i dei to siste timane, så sprnag me 2.5 km på tid ._.
Herk,da regna, og eg var heilt tomaaat i tryne når eg va ferdig, eg såg FORFERDELEG ut ._.
Æsj.. x']

EG tror kje eg skal nevna tido mi, fordi eg springer seint + eg er feit, så eg har iiingen kondis ._.
Såh, jada.. Du kan gjetta då? :]

Ellers, så når eg kom heim, så gjekk eg innpå kjøkenet og der sto da eplekaka, mamma hade laga :D
Årh.. NAM :D
Også, stakk eg i dysjen , men etter liksom 5'min ca, så gikk strømmen ._.
Også har vi sånn, sånn, båre'hål'brønn greia , så me må har strøm for og konna bruka vatnet ..
Såå, jada, der sto eg.. Men etter ca 10 min med venting, så måtte eg gå og setta på strømmen ._.
Eg va aleina heima, så der går eg , i bare hanklede og opp på loftet, og setter på strømmen .. Haha, eg er litt flink og då? ; D

MEnMen, så fort eg har fått i balsamen i håret, så går strømmen , IGJEN!
Herk, men då kom heldigvis akkuratt pappa, så då sette han på strømmen ;p
Hehe, så når eg hadde fått utav all balsamen og fjerna sminken, så for strømmen igjen !
Ka skjer med at strømmen fere HEILA tido då? ;o

Jaja, så har eg gjort alt norsk'lekso :]
Men når eg sku øva til RLE'prøve så såvna eg ;o

HaHaHa, eg va såå sjukt trøtt, eg bare,, åårh.. detta va litt deileg,(Eg låg i sengo)
så bare.. Zzzz.. *våkne* Shit, eg såvna ?
Ops, *finner boko, og såvne igjen*
Så kommer mamma og vekker meg, også seier ho at ho har laga kakao <3
NomNomNom, så nå har eg spist Eplekaka og kakao <3 :D
Naaam, av og til , så elsker eg mamma :'']

MenMen, no ser eg på dokument2, om dei folkene så sku bestiga K2 ;o
Dakar..

Ellers, såå er Nusse og Ninepusen dø <'3
Dakar kaninene mine <'3
Eg kommer til og savna dei, no har eg kje kaniner lenger, eg har hatt kaniner siden før eg va født ._.
Da er litt merkeleg og tenka på : '(

MenMen, no skal eg snaaart legga meg :]]
Natti <3

Dagens farge er røø, fordi ManU spiller kamp noo + fordi Thomas er søt ;D
Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. Heeei søte du! :D Sorry at jeg var så treig med å svare på kommentaren din, var jo så opptatt på reisen. Så nåå får jeg endelig si "takk for kommentar pene du!". Håper du har kost deg så lenge! :D Ha en fantastisk dag! :D

    SvarSlett