lørdag 26. september 2009

Filmkveld, vert og lesa ;]

Shallabais ;]

No skal eg skriva om igår ;]

Haha, eg fekk kje heilt tid til og skriva igår, fordi når eg holdtepå og skriva da andra innlegget, så ringte Lars og sa "Hei, du AnneLene og Magnus kommer no"
Bente "No?"
Lars "Ja, No!"
Bente "Kor no?"
Lars "Halv fem"
Bente "Men da er jo fem min til!?"
Lars "Ja"
Bente "Men eg har jo masse eg må gjer ._. "
Lars "Men dei kommer no"
......
Bente "Greit, eg kan møta dåke når kl er kvart på fem, vist eg skynter meg, masse! "
Lars "Okeij"

Haha, offdå x']
Så på dei fem minuttene, så fant eg kler, tok på meg kler, bredde øve kako, fiksa støvsugaren, og tok på meg pudder(Heldigvis så hadde eg på meg maskara fra før x'] ), pusste tennene og tok tabl'min x']..

Så, ja da va ganske hektisk ;p

Så når kl er kvart på fem, så ringer Lars og seier, "Duuu, Magnus va kje med alikavell,"
Bente "HaHaHaHaHa, okeij , eg møter dåke no alikavell eg?"
Lars "Ja , okeij, gjer da ; D"

Såh, jauda ;p
Då stakk eg bort i veien og møtte AnneLene,Andreas,Lars og Erling ;]]
Så tusla me oppøve til Lars, eg syntest kje da er så langt, men da syntest tydlegvis visse andre x']
Haha, også gikk eg baklengs (Som eg nesten alltid gjere) også begynte me og diskutera om at du brukte dobbelt så masse energi når di går baklengs og sånt x']
Haha,, x'P

VelVel, når me kom opp til Lars, så såg me "Scary Movie 3"
Haha, me lo x']
Også, heilt i slutten på den filmen, så kom Kristin og MArianne ; D
Så satt alle i sofaen, da er litt kosleg :]]

Så, etter da så såg me "The Signal" hihihi, den va litt yber, HaHa , eg fekk latterkrampe midt inni filmen x']

Også, etter me hadde sett den, så stakk me utøve på skulen, eller, da va da så va meiningo,,
Men, vertfall, når me skal gå ner fra LArs, så har dei sån dritlang vei fra huset og ner til "hovedveien" og da er liksom gjennom skogen og sånt..
Så va da dritmørkt, og eg er jo SUUUUUPER MØRKREDD!
Også sku jo selfølgeleg Lars, Erling og Andreas skremma vette av oss!
HaHaHaHaHa x']

Vertfall, me går nedøve i mørket, og siden eg har paraply (eg har somoftast da, men eg skal slutta og bruka den kvite, forklaring lenger nede i innlegget) så gikk Kristin sammen med meg, og ho er liksom masse høgare en meg, ho er sånn 173 og eg er sånn 158 (a'
HaHa, også skal selfølgeleg EG holda paraplyen, så ho ser ingenting, fordi eg holder han så langt nere (ifølge ho) Haha, også då blir me automatisk ligganes litt lenger bak alle andre, så då va jo vi eit flott skremme offer ._.
Haha, så då skremte dei oss, og dei skremte og dei SKREMTE OSS!
Haha, Lars hadde på seg Svart jakka, så me såg han kje i da heila!
Og Andreas hadde grå, så han va kje så lett og sjå, han heller ._.
Vertfall, så dei hoppte utav buskane og bak oss og forran oss osv...
Og me SKREIK!
Eg begynte tilogmed og grina x']
Haha, eg va PISSREDD!
Eg hadde nesten kje meir sminke igjen når eg kom heim x']
Haha, sånn 90% va vekke x']
Eg såg forferdeleg ut , HaHa x']

Men, vertfall, når eg og Kristin hadde komt ner i hovedveien ,der med gatelysene, så følte me oss litt meir trygge (sjølvom eg fremdeles grein, men eg ler når eg griner, så kje ta da sånn ALTFOR alvårleg x'] )men , joda,, då kommer Erling ut av skogen SPRINGANES mot oss!
Ov vi SKREEEIK!
Då begynte nesten Kristin òg å grina x']
HaHaHahahaHaHaHaHaHa x']
Dåå,DÅÅÅ va me redde!
HaHaHa, Stakkar Erling, trur han fekk litt skyldfølelse ;p
(Vist du leser detta Erling, me er kje skure på deg, da va enkli ganske morsomt)

HaHaHaHa, off..
MenMen, ja vertfall,, så gikk me utøve mot skulen, men når me va sånn neeesten framme så merka me at da va masse folk der, så då bare daffa me litt tilbake, nesten til der så Marthine bur, også måtte LArs og Marianne hjelpa ho med og fanga ie kanin, til dei ongane Marthine passa x']
HaHaHa, også heiv Andreas Tusselus'er på meg ._.
ÆÆÆÆÆÆÆÆSJ! ._.

Då blei eg sur på han ._.
MEn , ja , så sku me liksom alle gå heim, men eg va livredd, så då måtte alle folkene følga meg x']
Hihi (6)

Jaja, men så sto me nå der sånn dritlenge, så fekk eg liksom klem av alle folkene , GRUPPEKLEM!
HahaHa, så tok me nesten og datt x']
HaHaHa, da va Lars sin feil ._.
Han prøvde og ta krokfot på Kristin men så snubla eg over han, også masse dit, men me datt kje då, me klarte faktisk og stå oppreist x']
HaHaHa ;p

Også, kom da flaggermus, og eg er livredd dei, sånn virkeleg, eg er livredd dei ._.
Da er nåke med dei, eg føler dei skal komma og angripa meg, bare spiiisa meg ._.
Eg føler dei skal komma og bita meg på halsen ;o

Så, ja no skal eg forklara koffor eg kje kommer til go bruka den kvite paraplyen meir når da er mørkt, jo fordi, flaggermus blir tiltrekt av da ._.
Så Lars prøvde og FANGA den eina med MIN parapy, min søte kvite paraply med svarte stjerner og blondekant på!

HaHa, off x']
MenMen, så begynte Andreas og bli så sjuukt trøtt, så då begynte Lars og Andreas og tusla heimøve (AnneLene har allerede fåre)
Så då va da liksom , Meg,MArianne,Kristin og Erling så sto der ;]
Så rinkte Atle til Kristin, så då sto me der og snakka med han, så sku eg prøva og overtala han til at eg kje er så gal så da Kristin får meg til og virka som, men når eg sa da, så kommer liksom Erling,Kristin og MArianne i kor, Joooo!
Og eg bare , HaHaHaHaHaHa, Nei, eg er kje daaa (a'

Offdå x']
Også, ringte brannvarslaren hans, han tente på fyrstikker x']
HaHaHa, den lagde ein jææævleg lyd x']

Hihi x']

Også, etterpå da, så rinkte me til Thomas, stakkar, han blei litt forvirra av oss x']
Haha, også gjekk me ner i lyset, så kom ein Flaggermus og angreip oss, også då SKREIK eg, så då SKREIK Marianne og Kristin fordi eg Skreik x']
HaHaHa , stakkar x']


Såå, ja da va sirka dagen igår ;p

Også, når eg kom heim, så såg eg ut som eit lik x']
Eg hadde så og sei ikkje på meg sminke , og var suuper bleik, fordi eg va så kall x']
HaHa ;p

JaJa, då får gå ;p

Dagens farge er svart, fordi det var bekmørkt igår x']
Love 4 you
-Bente

4 kommentarer:

  1. Haha:D Thomas var ikkje den einaste som vart forvirra skal eg sei deg

    SvarSlett
  2. Eg prøvde å hørra ka dokk sa men de blei bare masse skriking ;P

    SvarSlett