tirsdag 15. september 2009

Dans, snart ; D

Halloys, tenkte eg bare sku slenga ut eit innlegg før eg stikker på dans, da er fremdeles ein time til eg stikker, men eg har litt eg må gjer ;]




Ellers, så hiver eg innpå eit til bilde av lekseplanen min, fordi eg syntest eg er flink;D

Alt da rosa har eg gjort ;D
Og, da er bare tirsdag ;D'
Ellers, så har eg begynt på norsk'en ;]

Også, ser du den grønne t'skjorto mi på da bilde der ;D
Haha, den er superdeilig, og superstor ; D
str. L fra Cubus btw ; D
Den blå eg hadde på meg igår er str. XL ;]
Dei var supergode og gå med ;]

MenMen, eg fant denna på ein blogg, eg leste ;D

Ka du seier?
Eg likte beaten ;D



Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. sv; not bad! hva slags dans er det du går på skjønne du?
    kos deg maaasse i dag! :D

    SvarSlett