fredag 11. september 2009

Reiserute og greie ;]

Halloys ;]

No sitter eg og ser på ruter, og tider, og masse drit, fordi eg skal somsakt til Stord imåro, og då skal eg ha alt, av båtar og sånt nedskreve og med meg, fordi eg hater og reise uten og veta kossan eg skal komma meg til div plasser, dvs, eg kan fint fera ein plass, og ta bussen på sparket og stikka til alpakka land , men eg liker og veta kossen eg kommer meg heim igjen, då er eg liksom litt meir roleg :]

Men, eg kan fint reisa vekk, ut, stikka av , bare vekk fra alt , uten og veta nåkesomhelst, liksom skikkeleg spontant! :D

Hihi, så kos :]

Ellers, så sitter eg her og ser på x'faktor ;]
Eller, no slutta da akkuratt :]
Da va enkli ganske vitti, spess han så sang "strupesang" då lo eg x']
Også, han så sang heilt tilslutt, med stripete genser, og gitar, han var fliiink ;o
Elsk på : D


Også, denna jento her, ho i filmen, HO har orange hår, eg har IKKJE orange hår o.o"






Også, vist dåke har sett da, så er da eit kakestykke på "blogspot'ikonet" koffor da?
Nåken så veit ? x']



Ellers, så sitter eg her då :]

Også slenger eg innpå eit bilde mens eg heller på , eg tok da no nettopp btw, og eg har ikkje stritta håret, såå kje mobb meg x']

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar