søndag 20. september 2009

Good morning sunshine : D

Good morning sunshine : D




No sitter eg her og slapper av, har akk spist forokost, og før da så tok eg vekk resten av gårsdagens sminke, også smurte eg meg inn med bodylotion :]

Også, våkna eg grytidleg idag, så eg låg ca to timar og leste og slapte av før eg sto opp :))



Da va ganske deileg enkli, og når eg sto opp, så skeeein solo !

Hehe, ellers så hadde eg nåken bizarre drømmar inatt o.o"

Eg drømte at me sku på skuletur, også sku me gå fra skulen og bort på søral, så sku me gå til ei hytta, og eit vattn og nåke greier..

Eg trur kje eg har vert der før, vertfall kje så eg kan huska, men me va no vertfall og bada, også sjølvom eg hadde på meg vannfast sminke, så forsvant alt, alt, alt.. og eg fekk panikk, eg ana kje koffor, men eg fekk panikk.. Greit, da er ca èin person utenom familien så har sett meg heilt uten sminke siden liksom femte'klasse , men alikavell o.o"

Jaja, men HanneI hadde med seg maskara, så då lånte eg han x']

Haha, så då var da liksom kje såå gale lenger.. Men, så kom da masse gamle folkk og økoperte speilet, så eg måtte sminka meg uten speil, men da funka fint , tydlegvis x'] Etterpå så stakk me ner på senteret,, så sku eg passa ein eller anna onge, han va sikkert kje meir ein 1'år eller nåke,, ;o

Eg så aldreg passer på ongar ;o Wooah.. men når eg/vi hadde levert han , så stakk me opp til Magnus og såg film, eg ana kje ka film da va, men han va dritskummel vertfall x'] Eg begynte og grina ._. Haha x']

Eg er forvirra, ana kje ka da der sku bety o.o"
Har du og bizarre drømmar? ;]

Dagens farge er gul fordi soolo skinner ;D

Love 4 you

-BEnte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar