lørdag 19. september 2009

Eg ler x']

Halloys , no sitter eg her og slapper av, eg er supertrøtt, så eg skal legga meg tidleg idag :]

Ellers, så sitter eg her og snakker med folk , HaHa , eg og emh.. okeij, eg skal kje nevna navn , Mohawhahaha! :D

Jaja, vertfall.. :]
Vi begynte og snakka om kor mangen me hadde vert sammen med/kyssa, og vi (altså meg og den personen eg snakker med ) er ganske forskjellige x']

Så, derfor begynte eg og lura på kem av oss så er mest "normale" ..
Derfor skal eg legga ut meiningsmåling ;p

Ellers så har eg vert på Husnes i nesten heile dag..
Har hjelpt mamma med og kjøpa ny mobil , ho kjøpte SonyERicsson w715 ;p

Også kjøpte eg meg, ein dongri'tigts, ein svart genser, maskara, og ein bergunder'blå singlett ;p

MenMen, no legger eg ut meiningsmålingo , stem? ;D

Dagens farge er grønn, bare derfor ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar