lørdag 26. september 2009

Eg er så gla ; D

Heisann ;]

No har eg laga eple'kaka ;D
Haha eg er stolt ; D

Ellers, så sitter eg her og snakker med Magnus <3
Hehe, han gamer GH, så da blir enkli kje så masse snakking ;p

MenMen, da går fint ,, så får eg tid til og blogge ;p
Hehe, hør sangen ,, den er så søt ;]

"Eminem Mocking Bird"


Den sangen er så søt, men den er trist, den er liksom .. sånn elsk'hat ting ._.

Ellers, så .. hihi

Okeij, eg kan bare sei da, da er mangen så har spurt "Er du og Magnus sammen?"
Vel, ja det er vi ;] (a'

Det blie "offisielt" igår ;]
Så gratulera til oss :]]

VelVel, seinare skal eg til Lars og sjå film ;]
Da er lenge siden sist no, så eg gleder meg :]]

HaHaHaHa, sjekk ka eg fant x']



Den må sjås x']

Dagens farge er rø, fordi røtt er søtt ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar