tirsdag 22. september 2009

Promise me to look back on us as a time you enyoied ;]

Halloys ;]

No er kl 16:14 og eg sitter heima og slapper av :]
Det er deilig :]
Eg skal bare sitta her og slappa av, også skal eg gjer leksa, så skal eg dysja :]
Hehe :]

Såå, skal eg gå og legga meg , eg er trøtt, enkli er eg ganske våken, men eg er liksom sliten x']]
Hehe x']
Ellers, så har denna dagen vert ganske lik alle andre dagar :]

Eg har vert på skulen , vert med vennene mine, hatt latterkrampe, Vegar har reve ner kartet i klasserommet, eg fekk endo meir latterkrampe :]
Okeij, eg skal forklara litt meir ;p
Første time, satt me der og snakka fordamesta :]
Andre time gjor me eindel lekser :]
Tredje time, hadde me MAtte, då gjor eg litt av Matte'lekso :]
Også hadde me mat/friminutt :]]
Også, hadde me framandspråk (Tysk) Då satt eg Montana og Magnus ute mesteparten av tido :]
Ellers, så har me hatt samf.fag


Me har hatt ein til time?
Eg husker kje o.o"
Jo, me har hatt RLE.. x']
Nei, Engelsk meiner eg*
No husker eg da x']

Då leste Kari høgt, også leste eg og MArianne til kvarandre, eller enkli så satt me bare og snakka x']
Hehe, jaja :]

Ellers, så har me stått på "plassen" også har me ledd og hatt da ganske så kjekt, som alltid ;D

Hehe, også skubba Montana meg på Magnus, så knakk ho ryggen min , dan bare "knekk,knekk, knekk, knekk, KNEKK,KNEKK, knekk!!" Eg bare, "AoAOAOAOAOAOOAOOO!"

Eg har nemleg MEGA vondt i ryggen, eg ane kje kor mangen ganger eg har sakt "Ao/Au" idag x']

Haha, da gjer vondt når nåken tar meg på ryggen/rævo og når eg setter meg , og reiser meg og bøjer meg , og støtter meg på ting .. med mindre eg gjer da på visse spesse måtar, så ser ganske hemma ut x']
Haha, offdå..

Ellers, så har eg tatt nåken qizz ting tang x']
se? :]]


Eg måtte nesten le x']
Jauda, eg kommer til og havna i fengsel fordi eg har voldtatt nåken ;p

Nåken så sa eg suger i Tysk? (a'


Aww.. den var litt søt då? :]]
Haha :]]
Jaja, no er foresten kl 17:05, eg har brukt eviglang tid på og skriva idag ._.
Så no måå eg begynna på leksene x']
Dagens farge er Rosa og Lilla, fordi eg har gått med dei Rosa&Lilla såkkane besto har strikka til meg <3
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar