onsdag 9. september 2009

I hate this part!




"Pussycat Dolls - I Hate This Part" ♫♫



Heisann , eg begynte med og legge inn ein sang, eg ;D


Ellers såå, jah ..


No har eg kje blogga siden søndag, og idag er da onsdag, dvs. på to dagar o.o"


Off, detta er jo latterleg o.o"


Eg har faktisk kje hatt tii ;o


Mandag, då var eg "bare" på skulen, også gjor eg lekser, men me har jo så sjukt med lekser, så da tar jo heeeile dagen!


Og på Tirsdag, så var eg på skulen, gjor lekser, dans, dysjen, legga meg ..


Snakk om hektisk ; o


Og i måro skal eg på skulen, på bibilioteket og på komf drit + eg må gjer lekser o.o"


Eg kommer til og dø ;o


Haha x']


JAja :]


Idag har eg vert på skulen, og eg har sjuuuke problemer med og stå opp for tiden, mamma måtte draa meg utav sengo kl 07:40 idag, sinsjukt stress ;o


OffOff x']


Hehe, ellers så har eg somsakt vert på skulen, eg liker meg enkli på skulen for tido , d er liksom alltid folk der, eg liker og ha folke nær meg, eller, eg er utruleg gla når eg kan gå heim og vera heeeeilt alena òg då, da er litt sånn blanda :]


Hihi, sjekk sangen eg hørre på no då, eg fekk han av Magnus :]


Han var utroleg fin, syntest kje du òg da? :]



"Red-Pieces" ♫♫

Dagens sag er "Red" , fordi eg likte sangane deiras :]

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar