torsdag 3. september 2009

Lite blogging liksom?

Heisann :]

Eg blogga kje i går, ikkje etter dansen på tirsdag heller o.o"

EG hadde liksom tenkt til da, men neida ..

EG har hatt så sjuukt masse og gjer, då eg har kje fått tid til og blogge o.o"

Så eg tar bare ei rask oppsumering :]

Tirsdag: Då var eg somsakt på dans, me hadde da kjempekjekt :]
Eg digger den nye danseleraren vår, Hilde, ho er kul ;D
Også strakk me ut etter dansen , da er lenge siden eg har strokke ut , så eg er kje så suuper mjuk, men eg klare vertfall fremdeles spagaten :]

Onsdag : Da va ein av dei tyngste dagane nåken gang..
EG va sjuuukt trøtt når eg sto opp, men eg drog meg nå opp av sengo og på skulen, så var da ein ganske hard dag på skulen, så siste to timane så sprang me rontom på kunsten og spelte fotball i PØSREGN! Eg blei så sjuuukt våt, sjuuuuuuukt våt!
Også va eg så kald, trodde eg sku dø , nesten o.o"
Så hadde eg kje med meg bytte'undertøy, så då måtte eg ha på meg da vååta, også hadde eg på meg den vååta bokso, fordi eg hadde på meg tigts, og da er forferdeleg og ta på seg når du er våt, serfor gadda eg kje (a'
Ikkje da smartaste, liksom o.o"
Ellers, så etter me hadde fått på oss "tørre" kler, så måtte me stå ute i ca 15 min og venta på bussen, i PØSREGN ... såå ja :]
Så når me endeleg kom på bussen, så va da iskaldt der, så der satt eg i 3 kvarter/ ein time , så gikk eg fra buss'stoppen og heim , da har ALDREG vert lenger heim o.-"
Off, eg va heilt BLÅ når eg kom heim,, og da er ikkje og ta hardt i eingang o.o"
Så då gikk eg direkte i dysjen , også spiste eg middag :]
Etterpå så gikk eg og la meg, også såv eg til kl 18:00 ca..
Sååh, ja :]

Haha, Idag er da torsdag, og eg har vert på skulen , og eg har gjort eindel leksa, men eg har alikavell ganske masse igjen o.o"
Også har me tysk prøve i måro (er eg overbevist om) også skal me "framføra" masse fakta drit om eit politisk'parti o.o"

Kan nåken drepa meg, plis?

Off..
Jaja, ellers så va da enkli litt kjekt på skulen i dag, Montana har komt heim frå England <3
Såå, då var eg jo selfølgeleg med ho, så har eg vet med "dei vanlege" ; D
Haha, eg og Montana og MAgnus var i kantino i dag, haha, Montana kjøpte muffins, eg og MAgnus fekk smaka , den var dritgoo :D
Mohaha, kansje eg skal kjøpa sånn i måro? (a'


"Not Good Enough - Escape the fate" ;]

Hihi :]

JOJOJOO!
Veit du ka sang detta er fra? "Time after time, a waterfine line" eg har akkuratt DEI ordo på gjernen, og eg blir gaal! ; o

DAgens farge er blå, fordi eg var blåå på onsdag o.o
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar