mandag 14. september 2009

Sool virdundelege sol <3

Heisann ;D

No er kl 16:15 og eg har bare sotte her og daffa siden kl 15:00, eller eg har laget/spist nudler ;D
Hihi :]
Før kl 15:00 så satt eg på bussen , og før da igjen , så var eg på skulen ;D
Hihi, da va enkli gankse kjekt på skulen idag ;D
Første tre timane så hadde me M&H, altså Mat&Helse ;D
Då lagde me potetstappa og pøsla, òg kaka, nomnom :3
Etter det så hadde me naturfag ;D
Også, i dei to siste timane så hadde me Knust&Hærverk, eller Kunst&Handverk så da hetter ;D

:]
Ogsåå, har eg fonne ut at eg aldreg skriver om ka me har gjort i friminuttene o.o"
Og da er jo da me gjer då, så er gøy? x']
Haha, så nå skal eg skriva om da me gjore i friminuttene ;D
Eller, før skulen så hadde eg ganske masse engergi, så då slo eg hjul i gangane x']
Såå, i friminuttene så satt eg og folket med den veggen der nede med "svingen" altså, ikkje der me pleier og stå, men litt bortforbi, da va sol der ;D
Da gjor me i alle friminuttene :]
Haha, så kapra eg mobilen til MAgnus , men han hadde kje nåken gøye'meld da, nesten bare fra meg x']
Også, satt me no bare der, da hørtest kansje litt kjedeleg ut?
Vertfall, da er kjempe koseleg ;D
Hehe, også når me sku gå opp igjen, så overfalt Hanne meg, så me ramla.. ojjh, eg skriver/seier aldri ramla, me datt ! x']
Haha, vertfall, eg moste håve mitt i asvalten , da gjer fremdeles vondt o.o"
Offda o.o"
Hehe, når eg kom innpå msn , så såg da sånn så detta ut :
Haha, eg lo x']
Ojh, no la eg ut feil bilde, eg hadde enkli tattvekk alle navnene o.o"
Men, vist nåken har prob med at dei visest, så bare sei ifrå, så skifter eg ;]
Også, har eg tatt ein test, bare fordi eg liker da ; D
"TEST: Hvor mye vet du om skjønnhet?
Hvor ofte skal man skifte ut maskaraen? Hvordan skjuler man rødhet i huden? Test deg selv!"
"Resultat: Du er en skikkelig skjønnhetsjunkie!Du har virkelig fulgt med i timen! Du har god kunnskap om alt fra kjendisenes favorittprodukter og parfymemerker til makeup-tips og kjerringråd."
HaHa, eg ruler deg , lett ;D
Dagens farge er gul , fordi da er sol <3
Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. sv; så godt å høre du hadde en fin helg! :D Da er jeg fornøyd ;D Du fortjener det beste vettu :) Jeg hadde forsåvidt også en god helg, rolig og deilig. Håper du får en kjeeempefin kveld videre søte du, klar for en hektisk uke? ;D

    SvarSlett