søndag 13. september 2009

Halloys,Mann ;D

Heisann, Mann ;]

No har eg komt heim fra Hanne ; D
Me hadde da dritgøy x']
Eg, Hanne, Montana, AnneLene og Aina tok masse bilder ;D
Haha, me hadde på oss finkler, også hadde me på oss stooore t'skjorter ;D

Så, først så tok me masse bilder i atelieet, også spraaang me bort til troll'bruo, fordi , mamma sa ho kom og henta meg om ein halvtime, så då fekk me skikkeleg hastverk!
Når me kom bort tok Hanne masse bilder av meg, så sprang eg ner til kunsten , så rinkte eg til mamma, så var ho heima o.o"

Derfor måtte eg venta på søster mi i litt over ein halv time x']
Haha .. :p

Jaja, da va ganske morsomt alikavell :]
Men, da va driiitkalt og stå og venta på Kjersti(søster mi) ._.

Haha, men no sitter eg og har på webb med Ingrid då , også ser eg ut så ein sekk, fordi, eg har på manne't'skorto mi, i str XL x']
Haha :D




WEbbcam'bilde ; D


HaHa, sjååå ka Ingrid sente til meg *Link*
Okeij, eg sku liksom legga ut bilde, men da blei HEILT HEMMA, så da tok eg vekk x']
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar