torsdag 24. september 2009

Fordi eg er gla i dei <3

Heisann ;]

Idag har da vert ein ganske kjekke dag, sånn egentleg ;p

Sjølvom eg forsåv meg idag, også måtte eg springa til bussen og eg såg kje ut ._.
Haha, men men :]]

Ellers, så har skuledagen vert ganske grei ;D
Timane har kje vert så alt for stress, og friminuttene er alltid kjekke ;]

Også, i gym'timen var eg på legevakten og tok blodprøve.. ._.
Æsj, eg hater og ta blodprøve, eg er livredd ._.
LIVREDD! ; o

Haha x']

Men, Montana og Lars følte meg opp, også stakk dei i kantino mens eg var inne , også kom Montana og "henta" meg igjen , så stakk me i kantino, også stakk me ner igjen på skulen ;p

Så, satt me oss i garderoben, også snakka me , om masse rart ;D

Hehe, etter skulen så stakk me bort på senteret, Da va ganske kosleg ;]
Me satt no bare der og kødda oss ;]
Hehe, også kitla Magnus meg, så ignorerte eg han (6)
Eg blei iritert x']
Også, Haha, Lars kjøpte sånn halvliter med brus, sant , så sku han på do, så då heiv Hanne brusen han sånn langt bort etter gangen, så sprang Montana og henta ho, så heiv Magnsu ho, så henta Montana ho, så heiv Hanne ho igjen x']
HaHaHa , eg fekk latterkrampe x']

Hehe, Der var me til ca kl halv 5, også kom faren til Lars og henta oss :]
Så for eg direkte til komf'førebuiing, så eg hoppte av på Sandvoll ;]

Også, var eg ganske tidleg, så eg satt der i nesten ein halvtime og venta x']
Haha, men men, også når eg sku heim , så va mamma på Husnes, så då måtte eg venta i litt over ein halvtime då òg ._.

Men, då sto BjørnInge,Ruben og LarsMagne og venta med meg :]
Hihi, eg snakker jo liksom nesten aldreg med dei, så da va litt kosleg :]

Og nå sitter eg og øver til Naturfag/Norsk prøve ._.
Me skal ha begge to imåro ._.

Også, skal eg på nc imåro, skal du òg? ;]


Ellers, så slenger eg innpå ein sang ; D

"Dead By April - Losing You"



Dagens farge er rosa, fordi dagen min er rosa ;D
I'm walking on clouds ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar