torsdag 24. september 2009

PrøvePrøve & PRØVE!

Heisann ;]

No sitter eg her og øver til prøve, som eg skal ha imåro ._.
Eg hater da.. blir så stressa ._.

Også, fekk eg tilbake Matte prøven igår(?) den fekk eg 4'på også fekk eg Engelsk'prøven og den fekk eg òg 4'på ;]
Også, fekk eg RLE'prøven , men den trenger me kje og nevna x' ]
Eg er gla me kje fekk karakter på han x']
Haha ;D

Ellers, så har eg fonne meg ein ny sang, eg blei heilt hekta på ._.
Fant han på Mariah sin nettby'profil ;p




"The Hazzards - Gay Boyfriend"

Eg ler x']

Ellers, så prøver eg og få med meg mest muleg av da eg leser også gjer eg oppgaver på den sido her *Link*

Hehe, eg tipper detta går til dondas x']

Haha, ønsk meg lykke til? ; D

Love 4 you
-Bente

Ps: Husk og stem i meiningsmålingo , då ; D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar