fredag 11. september 2009

Fredag kveld ?

Heisann :]

Off, eg hadde liksom ingenting og skriva? x']
Men, eg skal skriva om nåke kvardagsleg, så då blir da liksom litt merkeleg?
Fordi, eg skriver liksom da samma kvar dag?
Eller, nesten då?

MenMen, idag har eg vert på skulen, eg var sjukt trøtt,, x']
Off :p

Også, i storefri, så satt eg Hanne, AnneLene, Rosalind og Lars ++ mangen andre ; D
på tribunen, så kjiiitla Hanne og AnneLene og Rosalind og Lars meg ;o

Eg har kje ledd så masse på evighetar!
HaHa, eg fekk voondt i magen av og le x']
Også, når me kom inn såå,såå hoppte Magnus i/på stolen til leraren , såå trynte han , då loo eg endomeir (a'
Stakkar, off x']
Men, da såg kje ut så han fekk vondt då, også såg da syyykt vitti ut x']


Hehe, imåro skal eg til Stord, så då er da kje sikkert eg kommer til og skriva o.o"
Men, eg skal skriva om turen, uansett ;D
Enten imåro eller overimåro ;]

Hihi, også skal me kansje på Brüno på søndag ;D
KansjeKansje :]
Me får sjå :]

Ka skal du i helgo? ;]

Dagens farge er blå, fordi AnneLene og eg hadde på oss blå kler idag (Okeij, eg hadde bare på meg blå singlett dåmen x']
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar