søndag 6. september 2009

I'm in løøve : D

Halloys ; D

Ojjdå, da va litt lite og skriva kansje?
x']
Eg fekk meld av Eivind, så då begynte eg og snakka med han, så då glømte eg ut at eg sku blogga x']
Hah.. (a'

Jaja , vertfall :]
Sålangt idag har eg vert på komf.greier i kjørkjo :]
DA va enkli ganske kjekt :]

Ellers så har eg kje gjort nåke :]
Men, så er kl bare 13:36 då ;]

Seinare skal eg kansje på Kino :]
Snarveien :]
Men, eg er kje sikker då x'P
Hihi, spørst om eg kommer meg heim :]

Okeij, du har sikkert sett overskrifto til innlegget?
"I'm in løøve : D"

Vertfall, her er grunnen :
Hoho, tenk den i svart, eller sølv?
Da hadde vert kult, eg har dritlystpå ein paljett'topp :D
Hihi :]
Tenkte du på nåke anna , kansje ? ;]
Mohaha :]
Ellers såå sitter eg og ser på div kler , på nette, men eg ilker da kje..
Eg liker myyykje bedre og gå i butikkar og sånt..
Dagens farge er kvit, fordi eg har vert i kjørkjo og kjørkjo er liksom kvit ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar