fredag 4. september 2009

Holla ; D

Holla ;D
Wooho :] x']
Jaokeij, :]

I dag har eg hatt fira(!) prøvar på skulen + ei samf.fag framføring o.o"
Drep meg o.o"
Wooah.. ;o
Off, eg ana kje kossen da gikk, eg følte meg forferdeleg, både på prøvane òg på framføringo, eg sto og skaaalv ! ; o
Holy'callorie liksom o_o" (Ja, eg ser/såg på Fantomas)
Okeij ellers så sitter eg her og chiller, sente akk meld til Hanne og sa ho sku møta meg med Mix'en kl 18:50, fordi då er bussen min der ;D
Woho :]
EG skal ut og vera sosial i dag, har kje vert sosial på leeenge ! ;o
Men, no skal eg legga ut nåken bilder ; D
Bussruto mi, som eg har tegna på, ; D

Skjekk eg har søt bakgrunn på mobilen min då ;D


Okeij, eg kjeder meg, srry (a'



Dagens farge er Gul, fordi OleBrumm er søt ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar