onsdag 16. september 2009

"NightCore Dam Dadi Do"

HAlloys ; D

No sitter eg her og høre på "NightCore Dam Dadi Do" bare fordi eg er hekta ._.
Herk, da er Magnus sin feil!

Haha x']
Hør?




Ellers, så har eg vert på skulen idag ;D
Hehe, da var enkli ein ganske vanleg dag, bortsett fra at Magnus har prøvd og drepa meg i heile dag (dvs kitla/kjitla meg ) x']
Haha, også i siste to timane, så hadde me gym, då gjekk meg og Hanne og Montana og HanneH og masse folk tur ;]
Også spelte resten av klassen fotball turnering, A klassen(min klasse , seff) vant 7-0 trur eg da va ;D

Hehe, me satt og såg på , men eg fekk kje med meg så masse, fordi eg, HanneI, Magnus og Lars satt på tribunen og kødda oss ;p

I friminutte kom AnneLene bort òg ; D <3

Også tok eg handbak med Magnus ;D'
Eg vant :D
Men, eg trur enkli at han lot meg vinna x']

Hehe, etter ei stond, så stakk eg til tannlegen, eg sku stramma strengen ;D
Også fekk eg på strikk ._.
Men, den er gjennomsiktig, så du ser den ikkje ;D
Takk o'gud! :D

Så, når eg kom ut fra tannlege tingen , så kom Hanne og Magnus og møtte meg der oppe, da va kosleg :D
Så stakk me ner på kunsten , men eg stakk nesten medeingang, fordi eg sku ta bussen ;p

Hehe, no skal eg gjer leksa, sjølvom eg kje har lyst o.o"
Herk, eg hater lekser ._.

MenMen, bare sånn så dåke veit da, bloggen min klikka ista, så nesten alt eg hadde skreve forsvant, men no har eg skreve damesta omigjen ._.
Men, nå er da skreve sånn fullfart, så vist da er nåke så er monga, så er da derfor ;D

Dagens farge er kvit, fordi eg gikk med kvite'dokkesko idag ;D
Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. sv; hei nydelige og vakkre deg! :D Tusen takk for kommentar på innlegget som jeg skrev i går! så kos! Jeg skal HVERTFALL se den :D ååh så kult, da kan du kanskje lære meg noe en gang ;D
    Håper du får en kjempefin dag søte! Blogges! :D

    SvarSlett