lørdag 12. september 2009

Stord <3

Heisann ; D


No har eg komt heim fra Stord, også har eg dysja :]
Da va dritkjekt på Stord ; D
Eg, Bettina, HanneI og Montana for utøve med 9'båten ;]
Eirik og Idar kom kl 11:05 , fordi dei rakk kje den bussen dei enkli sky ta x']
Dei forsåv'seg , hahaha x']
Også, Daffa me rontom med dei , så sku AnneLene og HeleneC komma med båten, men dei rakk han kje x']
Så dei måtte ta ein båt så gikk endo seinare x']
MenMen, dei kom tilslutt da ;]
Men , då blei me litt splitta, så då var eg med Hanne,Montana og AnneLene <3
Hihi :]
Da va enkli ganske kos ;D

Ellers, så kjøpte eg to belter, og eit armbond :]
Altså, ikkje så masse :]
Men, eg brukte ca 300 kr x']

Hihi :]
No er eg trøtt , eg gleder meg faktisk til eg skal såvee :]
Dah skal bli deili, Bettina vokna meg drititdleg, Haha, ho ringte , men eg trodde da va vekkarklokko, så eg tok kje tlf'en x']
Eg bare skridde han av x']
Haha (a'

Jaja, men no må eg hjelpa mamma med og dekka på bordeet ;]

Dagens farge er grøn og rosa, fordi eg kjøpte meg eit grønt og eit rosa belte ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar