fredag 25. september 2009

Fredag, og helg <3 ; D

Heisann :]

No er da så herleg at da er helg, endeleg, eller veko har vert ganske kos den òg altså ;]
Men no er eg klar for og slappa av litt ;D

Her er foresten horoskopet mitt for denna veko ;p

"Ukens Horoskop for Tvillingene: Uke 39
Gode dager: 0
Krevende dager: 21. 23. 26. 27.

Ikke la pessimismen ta overhånd. Det blir en krevende uke på mange plan.
Følelseslivet kan være turbulent. I pengebruk bør du være forsiktig.
Om det ikke er nok, kan også hjem og familie stå for noen utfordringer.
Du gjør det lurest i å ta alt med fatning. Det er kun snakk om noen dager likevel.

Motto: Det blir snart bedre. "

Hehe, såh.. jah ;p

Hihihi, får heller sjå om da for nesteveka er litt "bedre" ? ;p
Hehe, eg liker mandagar, fordi då kommer da nytt horoskop :]
Og eg liker den første i kvar måne, fordi då får eg pengar på kortet(mobilen) og da kommer nytt horoskop, da er litt spennanes ; D

Ohhh, no begynner FF (Fear Factor), da er litt kjekt ; D
Miss USA ;p

Her er eit lite klipp fra ein episode så kje va såå deskusting ;D



Men, syntest synd på dei ; o

Haha x']

MenMen, no fikser eg neglene ;]

Såå, vi blogges ;]

Dagens farge er grønn og svart fordi eg har på meg snart neglalakk og fordi eg har på meg grønn t'skjorta ;]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar