fredag 18. september 2009

Heelg!

Halloys ;D



No er da endeleg Fredag <3

Så no skal eg bare slappa av, så skal eg utøve ilagmed Montana, Hanne og Magnus, og Lars og Marthine og Marianne og Viviann? x']

Haha, egnkli så veit eg kje.. Men eg skal vertfall utøve ; D
Vi skal på nc og us :]
Eg gleder meg, da har vert ei superstressande veka, og nå er eg bare gla for at ho er øvee :D

Ellers, så er eg ganske forvirra av horoskopet mitt ,


Ukens Horoskop for Tvillingene: Uke 38
Gode dager: 15. 19.
Krevende dager: 14. 17. 20. 21.

Fra en tid hvor romantikk og svermeri sto i fokus, må du nå konsentrere deg om familie og de nære ting i livet. Dette blir en fin tid for et såkalt ryddesjau i hjemmet ditt. Alt som du ikke lenger trenger eller har behov for, gi det bort eller bli kvitt det. Dette går både på et mentalt som et fysisk plan.

Motto: Høstrengjøring.

Hum, eg har tolka da på tuuusen måtar, men ikkje veit eg x']

Enkli , så vil eg kje veta da heller..

Haha x']

Jaja, no skal eg på butikken og kjøpa gullerøtter(som eg kje kan spisa fordi eg stramma strengen på onsdag) HaHA x']

DAgens farge er "farga" fordi me såg film på skulen idag, og der var da masse "farga" folk ;p

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar