søndag 13. september 2009

Æsj?

Heisann :]

No har eg akkuratt vert og tatt vekk kremen eg hade i tryne , også har eg tatt på meg maskara.. :]


Eg har ikkje på meg pudder, eller nåke .. så da er derfor eg har masse kviser og er blåå onda augene .. men da driter me i :]

Æsj, eg skjegler?
Da såg eg kje før no o.o"
Men, eg KAN faktisk skjegla då (a'
See..
HaHa, eg ser gal ut x']
Også, eg kan skjegla med begge dåå..
Eg kan legga ut bilde vist nåken vil sjå?
Bare send meld eller nåke, så skal eg ta bilde, og legga ut :]
HIhi, seinare så skal eg ut til Hanne :]
Da er kos ;]
Men, akk no(!) skal eg ut og ta bilde av bilen til bror'min , han skal selga han :]
Dagens farge er blå'grå'grøn, fordi eg har blå'grå'grøne auger ;]
Love 4 you
-Bente

1 kommentar:

  1. Hei hei søte du! Jeg ville bare si at jeg har fått kommentar fra deg om at du ønsker en bloggvurdering, og jeg glemmer deg ikke. Du vil garantert få en bling fra meg siden du la igjen kommentar på det innlegget, men lesere og de som kommenterer ofte hos meg har førsteprioritet. Anyway! Jeg ønsker deg en kjeeempefin søndag! Hatt en fin helg vakkre skapning? :D

    SvarSlett