mandag 21. september 2009

Tidi dag <3

Shallabais ; D

No STÅR eg og blogger, fordi eg har så sjukt vondt i halabeinet/korsryggen, at eg kje klare og sitta ;o


Haha, vel eg skal forklara koffor litt lenger ner i innlegget ;p

Vertfall, dagen idag starter med at mamma kommer ner på rommet mitt kl 07:30 (dvs 45 min etter at ringeklokko mi skulle har ringt) og spør om eg er ståttopp o.o"
(Dvs , Mamma : Er du ikkje ståttopp? )
Såh, ja då fekk eg ganske dårleg tid..
Men, eg rakk bussen heilt fint :]] (som alltid)

Så hadde me MAt og Helse i dei tre første timane, me lagde Gullerot'pizza, da a faktisk bedre en du skulle ha trudd ;D


Vertfall, idag var Montana der, da er andre gangen i år at ho har Mat&Helse, så ho var ganske blåst med ka som var kor x']
DA va ganske vittig enkli ;]


Ellers, så hadde me da ganske kjekt når me skulle rydda opp, me dreiv og hadde "krig" med håndklene ; ]] Haha, fytti, da var morsomt x']


Etter det, så hadde me NAturfag, me sku øva til ein prøve, men da va så bråkete at ingen klarte
og gjer nåke'somhelst ;o


Haha, me bare satt der og lo x'']
Eg satt med Helene, og da kan jo kje gå bra? ._.

Også, satt Hanne og Montana sammen , og Thomas og Magnus .. detta går fint ;]
Jadda, (neppe) ;]]


Og, etter da så hadde me Jorun i kunst, (Knust og hærverk) og da trenger eg kansje ikkje og sei kossan endte?
Vel, dei timane der pleier kje og gå så bra ;]


Vertfall, eg og Hanne satt og tegna kvarandre, (eller prøvde) også kom Magnus og snakka med oss, så snakka me med han , så satt me der for da mesta :]
Og i siste time, så hadde eg så vondt i håve/ryggen/halabeinet, fordi eg klarte og tryna i gangen på vei inn x']
Eg sku hoppa på Kristin , men så tok ho meg imot(?) eller nåke, så datt eg også bare PANG!

Også bare Aoo ._.

Haha, og da er derfor eg står og blogger, fordi eg har vooondt i ryggen/halabeinet.. o.o"
Eg klare neeesten ikkje og gå i trapper, da gjere driiitvondt o.o"

Haha x']

MenMen, etter siste time (dvs, når skulen var slutt) så stakk Eg, Montana, AnneLene og Magnus bort på senteret :]]
Der spiste me, og hadde da ganske kjekt ;D
HaHaHa , tross at eg hadde dritvondt i ryggen x']
Følte meg ganske cp'enkli ;p

DAgens farge er orange, fordi me lagde gullerotpizza idag ;D
Love 4 you
-BEnte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar