torsdag 17. september 2009

Skuledag og resultate på meiningsmålingo ; D

Heisann : D



No sitter eg her og lure på om eg skal spisa, eller , eg må spisa, men KA skal eg spisa?
EG stramte nemleg strengen igår, og da gjer vooondt! o.o"
Såh, vist du har nåke su pleier og spisa når du har stramma strengen , så dei ifra? ;D
Liksom, bortsett fra yougurt, fordi da er eg gruneg lei av ! ._.


Haha :]

Ellers, så har eg vert på skulen idag, som vanleg ;]
Da va ein heilt grei dag ;D
Timane er heilt ok liksom, men friminuttene er gøy ; D
Haha, eg og Hanne og Magnus og Lars og Montana ++ har da superkjekt, enkli ;]


Jaja,no skal eg legga ut resultate til meiningsmålingo ; D

Skal jentene eller guttane ver høgast?
Guttar : 16 (53%)
Jenter : 2 (6%)
Har ingenting og sei : 10 (33%)
Dei skal vera lika høge 2 (6%)

; D

Så, kan du jo lesa da innlegget så eg skreiv rett før eg la ut den meiningsmålingo? ;D
"Høyde?" *Link*

Hehe :]
No skal eg snaart begynna på leksene, igjen ._.

Men, eg har kje såå masse og gjer då, skal føra inn norsken, også skal eg gjer ferdig matten/føra inn matten :]
Og, gjer natyrfaglekso, .. og engelsk -__-

Okeij, da va kansje litt masse ? ._.

Ja, da va ganske masse, men eg har gjort økt ein i engelsk då (a'
Herregud, eg klare virkeleg kje og gjer leksa for tido o.o"

+ eg var sikker på at me sku ha samf.fag framføring idag, så då har eg jobba dritmasse med den, men neida, da sku me kje alikavell ._.

Såå ,, heh.. -_-

Jaokeij, eg får heller bare begynna, også må eg eta,, hmm..

Dagens farge er kvit, fordi blanko'en min er herpa, eg heiv han til Lars, så tok han kje imot, så datt han i golve, også knuste han x']
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar