søndag 20. september 2009

Aaaargh!

Heisann Hoppsan ;]
No er eg ganske iritert enkli, fordi , somsakt så kjøpte eg meg ny maskara igår..
Og gjett ka farge han va,, GRÅ!
Åjadda, og eg får kje bytta han, fordi han er opna -.-"

Såh, her går eg rontom , med 18'tusen lag GRÅ maskara ._.
Ikkje mobb øyenbryno mine, eg har kje gidda og tegna på dei idag ._.
Og fargen er heilt hemma ;o
Jadda, eg ser gal ut, men men x']
Okeij, så ser du kje at han er grå, men da er BARE fordi eg har på evigmangen strøk ._.
+ eg har 1'strøk med svart maskara heilt på toppen :]]
Så, eg overlever sikkert, men da så iritere meg, KVAR GANG eg kjøper maskara, så kjøper eg enten , Brun,Blå, eller GRÅ, og eg skal ha SVART SVART SVART!!
Herk, x']
----
Ahhh, no har eg spist pannekaker :D
Eg er stappmett ;D
YomYomYom! :D
Hihi, no skal eg snart dysja, så skal eg begynna på leksene for nesteveka ._.
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar