torsdag 1. oktober 2009

Eg har nåååke på auga ._.

Aooooo!

Eg har nåke på auga, og eg får da kje ut, æsj,æsj,æsj ._.
*blinke,blinke,blinke*
Ååårh.. *skrike*

Jaja, eg får bare prøve og skrive litt.. *blinke,blinke*

Idag har eg hatt RLE'prøve eg vettkje heilt kossen da gjekk, eg trur da gjekk heilt okeij ;p
Men, du veit jo aldreg heilt dåå ;p
Jaokeij,
Også, hadde eg på meg hua på skulen idag, ei svart suuper go' ei , eg elsker ho :]
Men, vertfall, alle stjal ho ._.
Eg bare, Ikkje rør huo mi ,, men dei tok ho alikavell ;'o
Eg skal kje nevna navn, men da va to jenter i klassen så stjaaal ho, og eg skreeeik navnet til ho eina (ho så i hovudsak tok ho) så bare sprang ho/dei o_o
Så gikk eg etter dei, men dei låste seg inn på dassen ;o
Faen så feige ._.
Men, eg fekk ho etter ei stond då..
Når eg hadde skreke til dei, og sparka litt i døro x']
Haha, miii hua, ikkje røre ._.

Ellers så har dagen idag har vert ganske vaneleg, eg har vert på skulen også har eg fåre heim, så har eg spist eplekake :]
Ellers, så har eg gjort litt leksa :]

Og nå er eg suuuper trøtt :]
Så eg skal snart gå og legga meg ;p



Nåken så sa kakemonster? ; D
Dagens farge er svart, fordi alle apselutt sku stjela huo mi idag..
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar