onsdag 23. september 2009

My life be like <3

Heisann :]]

No sitter eg her og blogger igjen ;p


Eg skal kje skriva så masse, fordi eg øver til Naturfag'prøve :]
Også, må eg øve til Norsk'prøve ._.
Hehe :]]



Ellers, så har eg vert på skulen idag, eg va dødstrøtt i første time, så eg satt bare og halvsåv x']
Me snakka om dikt, i norsk'en ;p
I andre time så va da kje så gale, då var eg litt meir våken , men bare litt x']
Haha, då hadde me RLE, men me hadde besøk av "knuterommet'folkene" så dei snakka om fysisk og sykisk helse og trefftid og sånt ;p
Så , jah :]
Ellers, så snakka me om , om, om , folk .. x']
Haha x']
Også, hadde me Matte i tredje time :]
Då, gjor me bare matte'greier x']



Hehe, også dei tre siste timane så satt eg ute og såg på folk så spelte fotball ; D
Me spelte mot B'klassen ;p
Vi rulte dei, lett ; D
1-3 til oss, trur eg x']


Hehe, også sku Vegar på møte, derfor fekk dei slutta av tidleg, så då satt Eg, Magnus, Hanne, Montana og Lars på kunsten og kødda oss x']
Hehe, for og sei da sånn, eg hadde masse tysj/penn'e strekar på halsen når eg kom heim x']



Hihi (a'



Dagens farge er rosa, fordi eg hadde masse rosa tysj på halsen når eg kom heim ;p

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar