søndag 27. september 2009

Feil vei? x']

Heisann, no heller eg og pappa på og setter opp tv'en han har alt sett opp sofaen :D

Åårh.. eg gleder meg til alt er ferdig :D
Vi har kjøpt svart sofa, i sånn syntetisk stoff/skinn ;]
Da er deileg ;D

Vertfall,, når me sku skru opp tv'en , så gadda vi jo kje lesa heile bruksanvisningen..
Dvs, pappa leste eindel ;p
Men, me skrudde no bare opp detta stativet då..
Tv'en skal henga på veggen ;]

Så, er da jo sånne skinner så skal henga på tv'en , joda.. me bårte hål i veggen, også skrudde me dei opp på veggen, også sette me stativet opp på dei, også måtte me slita sånn skikkeleg med og få skruane på rett plass og sånt x']
Haha, men når me sku setta fast tv'en så var da liksom ingenting og festa han i x']

Haha, så no skal me og riva ner igjen tv'en x']
HaHaHahahaHaha,, offdå x']




Sjekk eg lagde da bilde der for evig lenge siden,
også syntest eg da passte så bra inn her idag, fordi det høljregner ute ! ; D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar