tirsdag 1. september 2009

Tirsdag :]

Heisann, i dag er da Tirsdag, eg syntest da va veldig viktig at alle viste da :]

Jaja, x']

I dag så sku eg stå opp kl 06:45, men eg forsåv meg, så mamma kom og vekte meg kl 07:20 x']
Haha, så då fekk eg kje tid til og stritta håret :p
Jaja, eg gjekk med hatt på skulen i dag, desverre så var det ganske mangen så stjal den o.o"
Haha, såå håret mitt blei ganske hemma etter ei stond x']

Ellers så har me tysk'prøve på fredag, eg er overbevist, den nye leraren (husker kje navn) hinta så sjuuukt til da, og me skal konna alle kropsdelane og å bøya zu haben og zu sein , da greeeier eg kje o.o"
Åååårkh.. *Frustrert*

Ellers så har eg ganske masse leksa eg må gjer ferdig til i måro , også skal eg på dans kl 18:20(eller då går bussen) såå , eg har litt begrensa tii x']
No er kl nesten fira x']

MenMen, eg har gjort engelsken og norsken då :]
Så då er da bare rle, matte, naturfag og samf.fag igjen -_-"
Me har masse leksa -_-"

Jaja, eg får heller bare begynna ..

Blogges ;D

Dagens farge er kvitt, fordi da kom eit kvitt lyn og lyste opp mens me var på skulen
Love 4 you
-BEnte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar