torsdag 10. september 2009

Hektisk dag :]

Heisann :]

No er eg suuuper trøtt o.o"
Har vert vekke siden kl 07:45 ca ;o
Altså, då gjekk eg til bussen, tok bussen kl 08:00 var på skulen kl 08:45, gikk opp til kvv og hadde oppvarming , så gikk bussane fra kvv til sør'norge alminium kl 09:30(?) så starta søral'løpet kl 10:15-20 så jogga/sprang eg og Hanne da på litt mindre en tre kvarter :] ( 5.8 km, me er litt stolte) så for me tilbake til HUS, men så måtte me tilbake til søral, fordi me glømte nåke der x']
Så for me tilbake til HUS igjen, såå for me i garderoben og dysja :]
Etterpå så for me opp i klasserommet og hadde Matte og RLE, såå, for eg og Hanne bort på bibilioteket, så for me og spiste også for me og såg på ting på senteret :]
Eg fant/fekk meg to t'skjorter og ei hua <3

Etter det, så for eg på komf'førebuing på Sandvoll :]
Såå, blei eg hanta av pappa, så for me og henta nåke gjere'greier, såå for eg heim og dysja :]

Puuh, sa va ganske stressande, og mega'gøy, faktisk ;D

MenMen, no sitter eg og leser Irlin sin blogg, også snakker eg med Magnus, og eg er suuuper forvirra o.o"
Forstår kje ein drit ._.
Jaja, eg får han til og forklare (6)

Også, høre eg på denna sangen her, eg blei litt hekta o.o"


"Red - Forever" ♫♫

Dagens farge er svart, fordi eg har eit svart hjerta på venste peikefinger'nagl ;]
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. sv; ååh hjelpes! ja da må jeg si du virket veldig opptatt xD Blir helgen din like hektisk eller? ;D

    SvarSlett
  2. sv; takk for kommentar søte du! :D:D haha, ikke værst! du vet, jo lavere man er jo mer funky er man ;D DET er min filosofi. så passer det bra med at navnet mitt betyr "den lille sterke" x)
    håper du får en kjjeeempefin helg du nydelige skapning :D

    SvarSlett