mandag 28. september 2009

Sutrete ._.

Heisann, idag er eg ganske sutrete, eg vettkje heilt koffor, men eg er bare sutrete, fordi eg fryser og har vondt i magen, og eg er trøtt ._.

Også er eg svulten og kvalm .. Dvs. når eg spiser blir eg kvalm, når eg ikkje spiser blir eg svulten ._.
Herk, ditta er nåke drit ._.

Jaja, no sitter eg her inntulla i da superdeilege (og stygge?) teppe mitt ; D


(Her sitter då altså eg ; D )

(Bare fordi du sku få sjå fargane på da ; D )

Ellers så har eg vert på skulen (som vanleg, siden det er mandag) også har me hatt ein heilt vanleg skule'dag ;p
Mat&Helse i dei tre første timane, me lagde Eplekaka og Spagetti'med kjøttsaus ; D
Naturfag i fjerde time ; D
Og, Kunst og Handverk i ti siste timane ;p
Hehe, joda .. mandagen er ein grei dag, engetleg,
Sjølvom eg/me ikkje liker visse lerarar som me har i visse fag på mandag'en ;p




ÅRH!
No SKRIKER mamma på meg , igjen .. så no må eg gå og gjer leksa ._.

Blogges <3


Dagens farge er rosa, fordi teppe mitt er rosa ; D
Love 4 you
-Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar