mandag 12. oktober 2009

Greit, eg har ombestemt meg ;] + SPØRSMÅLSRUNDE

Men, bare delvis.. ; D


Istadenfor og SLUTTA og blogga, så skal eg blogga om ANDRE TING , en feks megsjøl ;p
Wooah..

Sååh,ja :]


Men , detta kommer til og bli meeeget vanskeleg , så da kommer bare til og vara i ei veka, så derfor starte eg SPØRSMÅLSRUNDE, idag..


Fordi, då kan eg "bryta" bloggingo mi nesten mandag, med og VIRKELEG skriva om MEEG!


Haha, av og til er eg nesten litt smart? ; D


Men, jah.. så då er da bare og senda spørsmål til SPØRSMÅLSRUNDEN ; D

Også, kan dåke jo komma med nåken tema dåke vil eg skal skriva om?
Wooah, da hadde vert kult ; D


Hihi, men ja , nei :]
Jo, vist eg får øve 10 spørsmål, så kommer da video'blogg ; D
Vist kje, såå blir eg nesten litt skuffa? ;o
Hihi, ikkje svikt meg? (a'


Ellers, så er Kristin søt..
Sjå då..
"2. Hva er din yndlingsblogg, hvorfor?Kuuusebloggen, blir alltid i så godt humør av å lese den : D Men nå skal de legge den ned :(Nr to tror jeg må være Bente sin .. Hun skriver akkurat som om hun sier det rett til deg . Men dette er jo en venninne da, så er ikke sikkert at andre folk liker den så godt som jeg ; ) "
Aww, ;D
Hihi, Du kan foresten lese resten av spørsmåls'tingene der -> *Link*


Sjekk øyenskyggen og neglalakken min matsjer ; D



Hihi, don't you see? ; D

Også, vist du kje veit heilt kossen du skriver komentarar.. så kan du lesa DER -> *Link*

Dagens farge er rosa.. av personelege grunner ; D
Love 4 you
-Bente

3 kommentarer:

  1. kem like du?
    kor bur du?
    kor gammel e du?
    ka e favorittfage ditt?
    like du gym?
    surt eller søtt?
    har du vert i utlandet?
    syden?
    høge eller lave gutta?
    kor mangen har du vert sammen med?
    alle seriøse forhold?
    kor mangen har du kyssa? - kem?
    hater du noen nett nå ?
    sommer eller vinter?
    står du på slalom eller snowboard?
    kass blogga lese du?
    kor lenge har du blogga?
    koffor begynte du å blogga?
    kor mangen lesera har du kvar dag?
    ka e da førsta du gjer når du står opp?
    synge du i dusjen?
    ka syns du om twilight?-suge sant?
    e du fornøyd me deg sjøl?
    visst NEI- ka e da du ikkje like?
    elsker du noen nett no?
    kor gammel va du når du startet med smiinke?
    er du heterofil?
    kem e diin aller beste venn?

    da va vell nok? <3

    SvarSlett
  2. Hva liker du å gjøre på fritiden?
    Hvorfor begynte du å blogge?
    Hva slags blogger liker du å lese?

    SvarSlett