onsdag 7. oktober 2009

Shallabais ; D

Shallabais , folkens :]

Sorry for at eg kje blogga igår..
Dvs. vist du har merka da så sorry(Atle merka da, han kjefta på meg (a) ), vist kje , så er eg uskyldig ;p

Men, ja vertfall :]]
Eg va altså hos Hanne i så og sei heile går, så då gadda eg kje og blogga (a)
ME hadde da dritøgy, eg og Montana og Aina såv der ;D
Også, tok me nesten 400 bilder, også såg me på film,. "Hannah Montana The movie" og "Step up".. ;]
Haha, eg liker egentleg kje HannahMontana då,, men filmen var overlevbar :]
Men, eg fekk kje med meg så masse av den då (a'
Eg snakka med Atle i mesteparten av filmen (a'
Montana og dei andre blei ganske iritert på meg (a'
HaHaHa x']



Okeij, detta går kje..
Eg må finna reiseruta, og eg må fiksa med bildene..
Så eg får heller blogga ein anna gang..
Beklager..

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar