fredag 2. oktober 2009

Eg er trøtt, er kje du? :]

Heisann, no sitter eg her og bare slapper av, da er deeeileg.. :]]

Eg skal snart gå og legga meg, bare fordi eg er trøtt, ellers så skal eg sitta her og snakka med Magnus, fordi han reeiser imåro ._.
Shit, første dagen i ferien, og han bare reeiser liksom ;o
Ka skal eg ta meg til no? ._.
Neida, eg er kje såå avhengig, men eg kommer til og savna han ..
Hmm..
Jaja, vi overlever :]
Mobil'love ; D <3

Hehe, no skal eg visa dåke ein film, så egentleg er hyysterisk morsom, men alikavell, så griner eg nesten når eg ser han.. Fordi, eg syntest såå synd på ho jento så dette, men HØR på latteren til han i bakgrunnen , HALELUJA!




Haha, ler eller griner du? x']

Akkja, da va vel alt eg har og sei nett no? :]

Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. Gla i deg bente <333 eg komme te og savna deg og ;) <3

    SvarSlett
  2. Tnaaw .. : ']]
    Eg er gla i deg òg Magnus ;* <3

    SvarSlett