torsdag 8. oktober 2009

"Er kje du litt lei av og vera blond?"

Heisann ;D

Ahhh.. no slapper eg av, eg har vert på Stord i heile dag, og eg er suuper trøtt, va oppr FØR kl sju idag ._.

Offda, men eg overlever, skal sikkert legga meg gaaanske snart ;D
Hehe, *gjeesp* :]

Ellers, så va da jo ein grunn til at eg for t Stord :]
Eg tok nemleg og fiksa håret mitt :]
Dåke får kje sjå bilde av heile håret idag, fordi eg har ingen sminke , og har vått hår og krøller og greier, og da er jo kje SÅNN eg ser ut, vertfall kje ute blant folk..
Så dåke må bare venta ;p

Men, eg har desperat prøvd og få visa fargen litt, men da gjekk kje heeeilt sånn så planlagt, men eg kan no bare legga ut dei bildene eg tok ;p

Ps: Håret mitt er litt vått fremdeles ;]


Melkesjokolade'brunt? ;]


Ganske blondt ;]


Og, ganske mørkt ? ;p

Vell, eg kan prøva og forklara litt òg :]
Eg bleika etterveksten, også farge eg to felt, eit i lengdene på håret og eit i lyggen :]
Også stussa eg ;]]

Hihi :]

Ellers, så fekk eg denna av Atle, og eg loo x']

"Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo 'till i google all over your facebook?"

HaHaHaHa, forsto du an? ; D

Ellers, så skal Bente få seg KattePus <3
Eg har fonne navn til han/ ho òg :D
Enten , Bjanka eller Bernad <3
Og , eg veit da er mangen så skriver Bjanka, Bianca men, da gjere altså ikkje eg ; D
Eg skriver da rett fram :]

Også, va da overskrifto dåå..
Nei, eg er kje lei av og vera Blond, eg elsker og vera blond, ingen tar deg sånn DØNN alvårleg liksom, og da er egentleg likagreit ;D
Men, no har eg altså farga med delvis brunetta ;p
Men, eg vil vel egentleg alltid vera litt blond? (a'

Haha, eg er nemlig kje den skarpaste skeio i skuffen ;p

Eg ler? Igjen x'] ?

"Skye Sweetnam -Music Is My Boyfriend"

Okeij, eg trur egentleg kje at eg likte han?
Nei, Jo, Nei, Jo ,, litt sånn bitter'søtt ?

Denna va kulare ; D
Omagasj, så dårleg musikk'smak eg har ._.

"Skye Sweetnam - Number One"


Akkja, men men :]
Kem bryr seg egentleg ?
Og kem leser egentleg bloggen min?
Eg veit at da er nåken så leser han mens dei kjeder seg, og da er faktisk folk så seier til meg at dei liker og lesa bloggen min, men er da folk eg kje veit om , så faktisk leser?
Hmm... *filosofere*

Men, til alle så leser bloggen min, uansett om du seier til meg at du leser han eller ikkje, om du leser kvar dag, eller bare av og til.. så Tusen takk, eg elsker deg..
Eg digger at folk leser bloggen min og eg DIGGER når folk kommentere da eg skriver, feks, liksom " ÅÅja, DA leste eg på bloggen din !" Eg blir overlykkeleg :D
Eller, "Du, ka va egentleg da du skreiv om der.. duveit på bloggen din"
Mee looove it ! :D <3

Dagens farge er brun, fordi eg farga håret delvis brunt :]
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer: