fredag 16. oktober 2009

Latterkrampe'dagen? ; D

Heisann ;D

No sitter eg her og snakker med folkene mine , også høre eg på denna sangen her <3






Vanlegvis så hørre eg jo ikkje på norske sangar, og heller kje på mgp'jr folk..
Men, detta er altså eit untak ;D
Da va min kjære søster som vist meg han ;D
HaHa, genial ;D


MenMen, ellers så har eg egentleg ledd ganske masse idag :]
Av diverse grunnar egentleg ;p
Feks, fordi Magnus kitla meg *fyfy*
Også, Kasta han ein sko på taket, då lo eg ..
Så når Vegar(leraren) kom inn i klasserommet og sku fortella kossn han fekk han ner, så fekk eg latterkrampe då òg x']


Haha, så når me kom på bussen, så fortalte Lars om at hytto deiras hadde blitt stjelt, da kom nåken med helikopter og bare tok ho, likosom x']
HAHAHAHAHAHAHA x']


Ojjdah x']
Ellers, så skal eg ut på nc og us i kveld ;D
Weey <3
Eg gleder meg, eg føler for og vere sosial idag ; D <3>
HaHaHa, ikkje spør, eg skal liksom slikka Aina på kinnet ;D
Men, da er altså bare ein kødd ;D

¨'
Og her er meg og Hanne, steike så fint <3
Spesielt siden flesket mitt tyter ut av kjolen, og bildet ikkje er redigert :]
Dagens farge er lilla, fordi eg hadde på meg lilla skjerf idag, fordi då såg du kje den blå'lilla hako mi ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar