søndag 4. oktober 2009

Gudstjeneste sa du?

Heisann :]

No sitter eg her og spiser AfterEight ; D
YomYom :]]

Eg skulle egentleg vert i Skånevik, men da gjekk i dass, fordi eg brukte for lang tid inne hos sauene (a'
Haha,,

Vertfall, eg sto opp kl 10 ca, også for eg i kjørkjo kl 11.. der va eg til kl 12:30 eller nåke, så for eg direkte til sauene, så var eg heima derfra kl 14:00 ca ;]
Såå spiste eg frokost :]
Og nå er kl. 14;38 ;p

Og, eg sku egentleg ta 14:00 ferjo til Skånevik ,men da rakk eg altså ikkje ._.
Så, no sitter eg her og snakker med folk og spiser AfterEight ; D
NamNam :3

NamNamNamNamNam, nåken andre en meg så er forelska i sjokolade? ;]
Okeij, eg bare slengte innpå eit gammalt bilde, fordi eg spiser AfterEight..
Bilde er fra "23--" mappo mi, så da er sikkert tatt i ferbruar-mars,, ;p

Dagens farge er svart og gull pga eg elsker AfterEight ;p
Love 4 you
-Bente

1 kommentar: