fredag 9. oktober 2009

*ingen overskrift*

Shallabais, ,so sitter eg her og prøver og få taki folk, fordi eg vil ut, dvs..
Eg og Lars skal utøve,, men eg får liksom kje tak i alle andre ..
NÅKEN SÅ SKAL PÅ US/NC ? ; D

Hihi,, x']
Ellers, så .. ja.. nei.. egentleg ingenting :]
Eg er hekta, beklager, men eg er hektaa

"Skye Sweetnam - Number One"






Så nå høre eg på den, også på

"3 Doors Down - Here Without You"





Hihi, eg har bizarr musikk smak, ja eg veit ; D

Joo, eg sku legga ut bilde av håret mitt ;]
Eg har bakt kaka, så eg glømte da x']
Haha, faen så smart ; D


Eg har farga litt av lengdene brune, og eit felt i lyggen :]
også, har eg bleka etterveksten og farga øyenbrynene ; D


Eg har kje stritta håret siden igår, så da er kje stritt lenger ;p
Haha, eg skal stritta da før eg går ut blant folk :]
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar