tirsdag 13. oktober 2009

SPØRSMÅLSRUNE'n forsetter..

Heisann, no har eg akkuratt spist middag, også skal eg på dans seinare ; D

Hihi, ellers så har skuledagen vert ganske lik så alle andre skuledagar..
Matte, Tysk, Samf.fag,Norks, Engelsk blablabla..
Jah.. sånne normale ting :]

Men, igår så va ikkje dagen så a4 som dei pleier..

Fordi, i slutten av tredje time, så kommer Magnus bort til meg, så seier han.. Du.. Gå og sjå i vesko di etterpå.. ;]
Eg bare : Ehh..Ehh.. JaOkeij;p
Så, gikk alle ut,, og eg bare hmm..
Så såg eg i vesko, uten og egentleg veta ka eg leita etter..
Så heilt onderst, bakom alle bøkene mine liksom, så såg eg ein liten kvit pakke, med rosa rosett på..
Eg bare,, Eww.. du tulle?
Men akkuratt då kom leraren så tok eg tingene mine og satte meg i gangen..
Eg bare, Herregud, tuller du med meg?

Så satt eg der ei stond då.. før eg bestemte meg for at eg måtte jo liksom åpna han, eg konne kje bare.. la ver?
Vel, eg opna han, og eg blei heilt forbanna paff..
Joda, gjett ka da va..

Da va eit søllsmykke ..
To hjerter, da va dritsøtt..

See :']

Hihi, eg tok da på meg med ein gang , selfølgeleg..

Også sånn halveis sprang eg ut på badee, for og sjå meg i speile (sjølvom eg hadde speil i vesko)

Hihi, så hoppa eg ut av badet (meget bokstaveleg) og så gjekk eg (sånn nesten normalt) ner t Magnus og sa takk ;']

Hihi, nåken så sa søt? ; D

Også, vist du ser på bildene så eg la ut igår.. så va jo dei tatt igår, så då hadde eg da på meg då òg ;]] Vist dåke kje hadde lagt merke til da ;D

Dagens farge er rosa, fordi Magnus er søt ; ]

Love 4 you

-Bente

Ps: Spørsmålsrunden forsetter, du kan stille spørsmål på alle innleggene mine ;D

1 kommentar: