lørdag 10. oktober 2009

Kort oppsumering ;p

Heisann :]]

No skal eg snart gå og legga meg, bare fordi eg er trøtt.. :}

Ellers, så har eg vert i Haugesund idag, eg kjøpte nesten ingenting (a'
Bare, glitter dippliner og to par øredobber ;p

Hihi, eg prøvde og finna genser, men eg fekk han kje ._.
AAARGH, på mamma og pappa .__.
Herk *momle*

Jaja x']
Ellers, så va da dødsvanskeleg og finna NÅKE SOMHELST i Haugesund idag, da va jo ingenting eg likte ._.

Herregud, trur eg nesten aldri har komt heim fra Haugesund med så lite så ditta ._.
Okeij, eg har faktisk da, men då har da vert av diverse grunnar ; D

Hehe :]
Men, ja , også var eg med AnnElin, da va ganske kosleg :]

Hehe, men no skal eg altså kje skriva nåke meir ;p
MoHaHaHaHa :D

Dagens farge er svart fordi eg har kjøpt meg svarte'rose'øredobber ;D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar