mandag 5. oktober 2009

Elskbart <3

Heisann ; D

Når eg leste horoskopet mitt idagtidleg så trudde eg at da måtte vera HEILT feil, men da va jo ikkje da ; D

"Dagens Horoskop for Tvillingene: 05.10.09
Det er din tur til å være glad og i godt humør. Foran deg venter en interessant og spennende høst hvor du kommer i en rivende utvikling "

Hihih, fordi idagtidleg så var eg suuper gretten ._.
Men, no er eg kje gretten lenger, eg er glaa : D

Hihi, vertfall :]
Etter eg hadde skreve da innlegget nedenfor, så stakk eg og sminka meg , så ringte eg til Marthine, men ho tok kje tlf'en sin ._.
Så då logga eg på msn, og der begynte eg og snakka med Viviann, så då avtalte me at me sku møtast nede på strando :]

Så for eg og leita etter solbriller i heila huset, eg fant 7'par x']
Og, heldigvis da eg leita itte :]

Såå, for eg ner og kledde på meg, og tupperte håret :]
Hihi, eg følte da va litt flatt, så eg bare tupperte da :]

Her er eit bilde der eg har tuppert da, men da der er litt overdreve ;p
Her er eit anna bilde, da er ikkje så overdreve, da va ca sånn da såg ut idag, bare at eg kje har pannelygg lenger :'(
.
.
Vertfall, så gikk eg ner på strando, der med stupebrettet også satt eg der og sente medl med masse folk , heilt til Viviann kom,, haha.. ho sku gø øve der med sand'strando, men da va så høøg flo, at da gjekk kje, uten at du vassa med vatten opp til kne'no ;p
Så, då måtte ho gå roondt x']
HaHaHaHa, vertfall, så gikk me og kjøpte is <3
YomYom <3

Så gikk me tilbake der eg satt då, der med stupebrettet ;D
Hehe, så satt me no bare der og koste oss og babla :]]
Men..*dundundundun* så begynte da og regna ._. *Wræææ*
Så då stakk vi opp til meg og spelte Nintendo64 <3
Hahah, vi eeeiger, egentleg så suger vi x']
Haha, vi EIGDE, men nå er da tuuusen år siden vi har spelt, så nå suger vi (a)
Men,Men, da er utroooleg kjekt uansett :D *Lee til vi griner*
Hehe, men ho sku ta tre bussen utøve, så eg følte ho litt..
Haha, ho måtte låna paraply, den så ein viss Magnus'person klarte og herpa litt ;p
Haha, men han funker fint (a'
HaHaHa jaja, vist eg kan kapra solbrillene hennas, så kan vel ho kapra paraply'en min :]]
Steike så morsomt vi har da x']

Og du ana kje kor lenge da er siden eg og Viviann har vert med kvarandre, bere oss to liksom ;o

Herregud, etter ho begynte på vidergåande så har ingen av oss hatt tiid liksom, og me ser jo aldreg kvarandre , liksom..
Me tar ikkje samme buss, me går kje på samme skule..
Alt må liksom planleggast ._.

Men, vi klare oss, Elsk på oss <3

Men, no skal eg spisa, Hadee<3

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar