søndag 18. oktober 2009

EhhEhh.. (a)

Heisann ;D
No skal eg legga ut samtalen t meg og Kristin, fordi ho la han ut , fordi han va genial.. + Han forteller litt om da eg har gjort idag ; D
Okeij, Da funka virkeleg ikkje!! :L
Haha x']
Så, ja.. les på bloggen t Kristin ;p *Link*

Ellers, så har eg gjort leksa (!) , Ja leksa ;p
Og eg er dritflink , bortsett fra at eg har gjort heilt feiil, og må gjer alt på nytt ._.

*Trykk på bilde, då blir da stort*



Også, har kristin fått dilla på og legga ut ditta bilde av meg :

Dvs, ho har lagt da ut tre ganger?
Trur eg, eg er kje sikker ._.
Men, vertfall.. da er dødsgammalt, og da er eit køddebilde..
Så veit alle da :]
Også, bare for og vise Kristin fra sin allerbeste side.. Se her ; D
Så søt, hihi, ho veit kje at eg har da eingang.. Fordi, eg glemte mobilen min hos ho, og da er jo krise..
Så sku eg komma og hanta han, men så va eg uuubersein,, så då tok ho masse MASSE køddebilder med min telefon, fordi eg hadde uberbra kamera , heile TRE megapiksel altså ;D
Hihi.. Elsk på Kristin <3
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. BENTE !
    Bare vent te i måro (6'

    Altså, da bilde av meg e tusen gonga verre, å du har ditt bilde på nettby, da betyr at da e akseptert av deg .. Men eg har ikkje da bilde å da e TO eller TRE år siden eg tok da så VÆRSÅSNILL ta da vekk !

    SvarSlett
  2. Hihi, jammen, du bruker det jo i ein heilt anna setting, på nettby så forstår alle at da er ein tull, men på blogg'en din.. så virke eg bare som den mest idiotiske personen i verden ;D

    Ps: Eg elsker deg òg <3

    SvarSlett