fredag 23. oktober 2009

Saaaiko!

Heisann, eg har akkuratt sotte og sett på denna filmen, og eg blei heilt sjokert! :L

Herregud , liksom x']

Eg syntest så synd på ho, og endo meir på moro!

Victoria(dattero) har hatt sex 300 ganger, men 15 menn!

Herregud, du må sjå heile, da er slutten så er best ; D

Ellers, så har da kje skjedd så masse idag, eg har vert på skulen og me har hatt tysk og matte'prøve ;]

Eg overlevde, ;] Også, gjekk brannalarmen :L

Haha x'] Men, da va i da eina friminutte då, så da va egenteleg bare kipt ._.

Også, i UTD (Utdanningsval) så sku me setta kryss på ka me va flinke til og ka me kje va flinke til , så sku me liksom finna ut ka me kunne bli når me blir store :]

Også, da er litt sånn vanskeleg, så siden Marianne sitter rett bak meg, så pelier vi og hjelpa kvarandre ;]

Men, vertfall, på nr 41, så sto da "Krabbe rundt og takle uvante stillinger"

Og vi tenkte jo litt sånn feil på den , så me fekk latterkrampe, også er Marianne så søt når ho ler, fordi ho kniper da èina auge igjenn, men har da adnra opent ;p Så då får eg jo bare endo meir latterkrampe x'] Offda ._.

Også, som om da kje sku ver nåkk, så kommer Vegar(leraren) og bare.. Nei da er kje nåke sexuelt relatert, og dåke som faktisk er under den sexuelle lavalderen burde ikkje tenka på sånne ting eingang.. HAHAHAHAHAHA! *flau*

Ellers, så skal eg kansje utøve i kvell, eg veitkje heilt ;o
Vi får sjå ; D

Dagens farge er, fordi i UTD timen så fekk eg og Marianne latterkrampe og eg ble heilt røø i tryne ! :L *flau*

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar