fredag 2. oktober 2009

Feriee <3

Heisann ;D

No sitter eg endeleg(?) heima og slapper av :]
Har vert vekke fra kl 08:00 til ca 18: ettelleranna ;p
Hehe, eg er egenteleg ganske trøtt ;p

Men, da har vert ein ganske kjekke dag dåå :]

Hehe, først va me på skulen, og i første time øvde me til Tysk'framføring i andre time hadde me Tysk'framføring og eg fekk 6'ar :D *stolt*
Så hadde me Utd, då satt eg og Marianne og snakka for da mesta ;p

Også, hadde me K&E, då diskuterte me om da va bra og kasta viskelær ;p
Såå, i dei to siste timane, så såg me på fotballkamp, dvs..
Eg , Magnus og Thomas satt på plassen for da mesta ; D
DA va egentleg ganske morsomt ;p


Hehe, så for eg og Montana (Hanne sku egentleg ver med, men da kom nåke iveien) bort på senteret, der daffa me rontom ganske lenge :]]
Etter ei stond, så kom Magnus ner til oss òg ;]

Hehe, han va voldeleg idag ;o

Wooah.. Han overfalt meg fulstendig , også tok eg sugerøret hans fordi han hadde tenkt til og søla på meg..

Men, så tok han da tilbake, og da gjekk kje så bra ._.

Ehh..
Sånn endte da :


Plaaster ;p
(Ikkje mobb neglene mine, eg har kje fiksa dei)



Sååår.. ._.
Da er myke jupare en da ser ut til ;o



Sår, igjen ;p

HaHa, da ser kje så jupt ut, men da er fordi huden ligger øve da no.. :]

Da er liksom litt sånn merkeleg, fordi der da er sår er da liksom kje så jupt, men onda huden så er laus, så er da jupt, ._.
Aoo x']
Da svir fremdeles ._.

HaHa, men eg overlever :]
Da gjere eg alltid ;]]



Hehe, ellers så fekk eg veeerdens søtaste film idag, du må lesa da så står i dei røø rute greiene så kommer opp ;]




Hehe, Magnus er søt dåå :']

Vi har foresten vert sammen i èi veka idag, grattulera til oss ;D

Og gratulera til Kristin og Alexandra som kom vidare i "Senen er din"

Dagens farge er rø, fordi eg blør ._.

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar