mandag 22. juni 2009

Komenteeeer?

Hallo :]

Eg har merka at det er SUUUUER lite folk som komentere innleggene mine :o
Det er litt nedtur enkli :o
Såå, derfor legger eg ut npken bilder av kossen du skal gjer da , vist du ikkje veit kossen du skal gjer da x]



Sånn begynner du : Du blar/leser deg heilt ned til slutten av innlegget så da ser ut som på bildet over (Fargen på underskriften, klokkeslett og kommentarer samt talet på kommentarer kan variere)

Du drar musen over der da står kommentarer da kommer det en strek og du kan trykke .

Etter du har trykket kommer det opp slik som det er vist på bildet over.
Du kan skrive ka du vil i den boksen , eg skreiv "Din tekst her!" bare for og vise kor du skal skrive.
Etter du har skreve kan du velge om du vil vere anonym eller komme opp med navn ..
Love 4 you - Bente (Google) er min google konto, det er bra om du også bruker den når du skriver til meg , eller vist du eventulet skriver navnet under :]
Etter du er ferdig og skrive trykker du på "Legg inn kommentar" da kommer det opp som vist på bildet over.
Nåke meir du lurer på , ta kontakt :D
XoBenteXo @ Nettby
På førehand TAKK :D
Vertfall , idag så har eg såve:D
Endeli :P Haha, eg har såve litt for lite siste dagane^^
Vertfall, eg har rydda/vaska på badet også har eg sminka meg :P
Tenkte eg skulle ut og jogge .. vettkje om eg kommer til og gjer det.. men eg burdet vertfall :P
Haha eg er laaat-.-"
Jaja, no skal eg snart spise Pizza.. (a'
Såå me snakkes, eller kansje blogges ;]
Jaok, nå har eg lakt ut MASSE bilder fra (nest) siste skuledag :D
Så gå og se da ;] *Link*
---------------------------------------------
HaHaHa, no har eg og Viviann vert på "tur" eg gikk opp til bedehuset også møtte eg Viviann der^^
Så stakk me ned på strando :D Der satt me og diskuterte alt mugleg rart ;]
Vertfall , så skulle me vassa :]
Haha, me vassa litt også ble boksene våte, så då hadde me litt vannkrig, så heiv Viviann tare på meg, så eg "dynka" ho :L
Så kom Mert og angreip meg ,, så eg og ble dynka x]
Men , eg ble kje dynka heilt onda :D
Eg va heilt tørr oppå håvet :L*ler*
JaJa, så heiv Viviann ein snorkel ting uti så Mert måtte svømma ut og henta den :L *rofl*
Stakkar (a' (Enkli kje (a))
JaJa, imåro skal eg og Viviann ut på Husnes vertfall :D , så skal me kansje ver med Bettina der^^
Dagns farge er Lilla, pga eg har lilla sengetrekk ;]
Love 4 you
-Bente

1 kommentar: