mandag 5. oktober 2009

Eg ler, men stakkar .. men.. Offda.. ._.

Haha, da blei ei litt forvirranes overskrift, men detta kommer sikkert til og bli eit forvirranes innleg også, fordi eg er forvirra!
HaHaHa x']

Vertfall, eg fekk akk meld fra Atle (for ei stond siden) og han har klart og skada seg, ganske grundeg, dvs, han har slått ut fira tenner, STAKKAR!
Stakkar,stakkar,stakkar ._.
Off. eg vettkje ka eg skal sei ;o

Såå,, men.. ja ..
Også, snakker eg med Magnus, men han forvirre meg.. x']
Vertfall, såret så eg fekk her eindagen har nesten grodd :]]
Då det gjere kje så vondt lenger, bare når eg bøyer fingeren x']
Du kan foresten lese om ka sår eg meiner der -> *Link*

Ellers, så ja.. Magnus trur kje at eg er gla i han, så då lure eg på ka eg skal gjera sånn at han vett at eg er gla i han.. fordi da er eg jo ._.
Men, liksom.. Eg vettkje.. x']
Hjelp meg?

Ja, også ler eg, fordi ..
Eg fant akk ut at da va Atle så tente fyr på nåken fyrstikker mens me snakka i tlf med han, så gikk brannalarmen :L
Haha, vi skreik (a'

Også, fortalte Kristin om ein person, sin far, så hadde fått ny tlf..
Okeij, da er vanskeleg og forklare..
Bare sjå her :

kristin.<3 sier :
*Sensur* sier (17:59):
Haha, eg huske fuste meldingen far sendte me mobilen sin

kristin.<3>

Åå ? xD
*Sensur* sier (18:00):
Mor fekk plutselig melding: korerdetmellomrum


Haha, eg lo x']

Men, ja altså.. Kort fortalt..
Stakkar Atle,,
Eg er gla i Magnus
Og, *sensurert* har ein genial far :]

Jo, også.. sjå .. håret mitt begynner og fucka seg, GRUNDIG, så eg ser altså SÅNN ut idag.. :





Jada,Jada x']
Også, har eg fått litt dilla på denna sangen her :
"Silverstein - My Heroine"


Love 4 you
-Bente


4 kommentarer:

  1. Tre lause tenner, den fjerde i hånda :)
    de e digg, spesielt når du må stappa ho nedi igjen .. -.-

    SvarSlett
  2. Ehh..Ehh..Ehh.. Aoo ._.

    Eg syntest synd på deg , Atlee <'3

    SvarSlett
  3. de går heilt fint Bente:D kjekt at du bryr deg :')

    SvarSlett
  4. Hei søte du! Jeg ville jo bare si tusen takk for kommentar på bloggen min igjen! :D Så koselig å høre fra deg! Håper du får en helt fantastisk dag med MASSE morro! :D

    SvarSlett