tirsdag 13. oktober 2009

Snart på dans ; D

Heisann, no har eg lset litt på bloggen til Ida Wulff (jadda, eg leser deg og , ;] ) også kom eg øve eit innlegg om lesarane.. og da er jo såå rett! x']

Haha, eg må nesten bare le :]

"Det er nemlig ikke bloggerne det er noe galt med. Det er leserne! Leserne vil ikke ha god norsk, gode historier og generelt godt lesestoff, de vil ha to ting:

1. Tilsynelatende vellykkede mennesker som utad har et perfekt liv, bruker mer penger enn junkiene på danskebåten og sliter ut krakkene på Kaffebrenneriet. Problemfrie liv som leserne kan drømme seg bort i.

2. Skandaler. Leserne elsker rett og slett andre folks miserable liv, spesielt når menneskene med miserable liv ikke engang innser hvordan de framstår eller hvordan de er i det hele tatt. Leserne elsker å le av. Og da mener jeg le av tolvåringer som kommer ut av skapet og stuper rett opp i en balje med mørkebrun foundation, alt for unge mødre, mennesker som tydligvis har hatt en vond barndom og tror at livet er reddet når fjortisspasmene gjør dem til webkjendiser."

Haha, genialt, men òg sant!
Så, eg lure på om eg bare skal faka ein SKANDALE, ein virkeleg SKANDALE.. Haha, neida..
DA va ein tull..
Men, tenk då.. da hadde vert litt gøy? (a'
Men, da hadde bare blitt tragisk .. Sant?
Mhmh, eg er heilt enig :]

Også, er da nåken andre så har lyst på "GHD, LIMITED EDITION Pretty in Pink"
Da har vertfall eg..
Sjekk produktbeskrivelsen då..

"ghd LIMITED EDITION Pretty in Pink. Inntekter går til kreftforeningen En stilig samling av alt du trenger for å føle deg henrivende vakker, inkludert en Limited Edition Pink ghd IV styler, en allsidig bag, varmeresistent stylerveske, hårbørste og 2 x inndelingsklemmer. Pluss at når du kjøper ghd Pink Limited Edition box set inkluderer dette en gave på €10 til Kreftforeningen."

Fantaskisk ;]
Men, er 2500,- vert da?
Hallo, vi snakker om 2500 blanke norske kroner..
Eg er kje sikker.. klare kje og bestemma meg..
Vertfall.. der er linken til sido du kan finna ho på -> *Link*

Haha, sjekk ka eg fekk av Kristin?
Eg ler vertfall, gjere kje du og? ;]
Fy faen så tragisk x']



Haha, vertfall.. Eg stikker øgenblikk på dans.. Call me ? , Nei, send heller meld (mp) ; D

Love 4 you
-Bente

1 kommentar: