onsdag 7. oktober 2009

Litt bedre? ;]

Heisann, sorry for ista, og sorry for at eg kje blogga i går.. ;p


Hehe,, Okeij..


Eg måtte gå ista, fordi eg sku på Baby'besøk (sengemat, vist nåken veit ka da er )
Da va egentleg ganske koselg, og Suniva va døds'søt <3
Eeewww.. Eg så egentleg kje er såå begeistra for små jævelongar, så bare skriker..
Likte ho, ho va døøds'søt.. Og ho va kje ein sur liten jævelonge.. Ho va kjempe bli, og ho smile heile tidoo :D
Søtt :D


Jaja, ellers, føridag så var eg hos Hanne, eg har såve hos ho i natt, Eg, Aina og Montana såv der i natt* ;D
Me hadde da somsakt siitgøy ;]
Vi tok masse bilder (nesten 400) og vi hadde da døds'gøy ;D
Eg må bare få påpeika da at da va dritgøy :]


Haha, eg har ikkje sett igjennom alle bildene endo, men eg skal gjera da, så kommer sikkert eg til og legga ut nåken av dei her, etterkvart :]
Men, eg må jo sjå litt og, fordi da er kje eg så har copyright på desse bildene..
Så eg må snakka litt med Hanne,Aina og Montana før eg legger ut nåke ;p
Hehe, men da kommer bilder, garantert :] (Vist eg får da sånn så eg vil ) ;D


Ellers, så ja.. sku eg liksom til Stord, men eg reiser kje før i måro tidleg :]
Hehe, eg skal til min kjære søster og fikse håret mitt :]
Takk o gud ! ;D

Ellers, så er pusen til min kjære søster gravid, så då hååper eg at Kitten (Katten til Kjersti) får ongar i natt, så eg kan få sjåå dei imåro :D
Eww : ']

Hihi, men no hopper eg i dysjen <3
Blogges <3

DAgens farge er rosa, fordi dagen min er så rosa idag ;p
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar