mandag 19. oktober 2009

Vekestart ; D

Heisann, no er da mandag, igjen,,
Gad, så fort tiden går!
Andre en meg så syntest at da va mandag nettopp!?
Haha:L
Vertfall, eg mandag'en har kje vert såå stressande så da an pleier og vera ;D
Fordi, skuledagen på mandag er ganske grei, Først har me tre timer MatOgHelse, også har me ein time Naturfag, så til slutt, har me to timar KunstOgHandverk ; D
Hihi, kos, ikkjesant?

Jauda, ellers såå.. For eg bort på senteret etter skulen, haha..

Ja, okeij , eg kan ta da fra begynnelsen..
Eg fekk meld av mamma, der da sto eg sku ringa ho, og så pliktopfyllande, så eg er, så gjore eg da :]
Så, sa ho at eg bare sku møta ho på senteret etter skulen, fordi eg desperat trenger meg nåken nye bokser ;p
Hihi :]
Vel, så etter skulen, så daffa Eg,AnneLene,HanneIrene, og MAgnus (hovedsakleg) bortøve mot senteret, så på veien, så avtalte eg med mamma at eg sku møta ho på cubus :]
Så, vertfall.. Tusla me bortøve der.. Så når me kom til bibelioteket, så stakk Anne og Hanne, dei sku gjera lekser ;p
Såå, då gikk eg og Magnus opp mot Cubus, så møtte me mamma på veien.. Haha x']
Så, jauda.. sto me der og såg på bokser (Eg fant INGEN så eg likte (a)) hihi, pulsen min var sikkert 120-150 :L Eg va bare så sykt nervøs/eg hadde så sykt med adrenalin , eller nåke..
Da va nedt før eg rista :L

Haha, da va ganske forferdeleg, da va liksom førstegang, mamma såg Magnus, og Magnus såg mamma ._.
Ehh..hh x']

Jauda, men da va kje såå gale, tross alt..
Eg overlevde ;p

Hihi, men bare nedtsåvidt ;p

Hihi (AA)

Men, altså.. Ellers så va skuledagen ganske vitti :]
Haha, Magnus har heve (bokstavelg talt) på meg i heile dag x']
Eg føler meg heilt riiista! :L
HaHaHa x']

Også, har eg prøøvd og kje le i dag, fordi igår , når eg snakka med MAgnus i tlf'en så fekk eg heilt seiko latter :L (A)

Hihi, men eg har ledd ganske masse idag òg, men kje me SÅÅ seiko latter , trur eg x']

Haha.. Vi har da så kjekt , atte ;D

Dagens farge er Gul, og blå, fordi dei er grunnfargene ; D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar