lørdag 3. oktober 2009

Husnes, Bonde, Besto :]

Heisann ;]]



No skal eg kje skriva nåke langt innlegg, fordi da har eg kje tid til ;o

Dagens gjøremål hittil :
Stå opp,
Fikse meg ,
Besto,
Husnes -> se på "senen er din"
Bonde -> Stiia sauene ;]
Heim :]

Hehe, eg er litt flink og då :]
Brukte bare litt over ein halvtime på og stia sauene :]
Så no skal eg og mamma spisa pizza :]]

Seinare så skal eg ner til besto og spisa gryterett ; D
Hihi :]]

Okeij, eg har nyaktig 12 min på meg til og skriva .. så eg skal forjupa meg litt ;p

Når eg va komt ut til Husnes, så gjekk eg og mamma rontom der.. så såg me på sko, eg elsker sko, og eg har fonne meg nåken eg trur eg vil ha :]



Men , eg trur kansje eg vil ha dei i svart, *hmm* men eg fant kje bilde av dei i svart ._.
Wooah..
Vertfall, da er Subsoil'sko mod 30 ;]

Ellers, så såg eg på når Kristin og Alexandra dansa på "senen er din"
Dei va driflinke ;]

Men, no må eg gå, blogges <3

Dagens farge er svart, fordi eg kansje(mest sansyneleg) har fonne meg vintersko :]

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar